Potrivit proprietarului, bijuteria pe patru roţi a fost achiziţionată direct de la dealer, după ce fusese folosită pentru drive test. Bărbatul a crezut că a făcut o afacere plătind 80.000 de euro, în timp ce preţul era de 110.000 de euro. Însă la numai o lună după achiziţie au început să apară problemele. Prima dată, maşina l-a lăsat fără sistemul de navigaţie, exact când se afla în vacanţă în Italia. Apoi, omul a fost nevoit să schimbe de patru ori cutia de viteze, să repare iar navigaţia, sistemul audio şi cel de frânare. Maşina a intrat în service de multe ori, dar problemele au continuat.
A ieşit din garanţie de câteva luni
“De câteva luni, a ieşit din garanţie şi am obosit să o tot repar”, ne-a zis George Rusescu, proprietarul bolidului, care şi-a spus oful şi prin mesaje inscripţionate pe maşină. Tânărul vrea acum să răscumpere valoarea autovehiculului, dar reprezentanţii dealerului din Craiova l-au direcţionat către sediul central al importatorului din Capitală. Pentru a rezolva problema, George a angajat un avocat şi ieri a mers la Bucureşti, pentru tratative.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro