Miza bătăliei: banii din reclame
Antena 1 şi PRO TV s-au duelat ani la rândul în audienţe, pentru a atrage contracte grase de publicitate. Însă, în ultima lună, PRO TV a pierdut teren în faţa eternului rival. Cu toate acestea, reprezentanţii companiei-mamă din care face parte acest post TV au anunţat că se află pe profit şi promit să revină cu forţe noi, din toamnă.
“PRO TV este liderul televiziunilor din România, iar acest fapt nu poate fi schimbat de două zile cu rezultate mai mici versus competiţie. Pregătim multe surprize pentru telespectatori, precum formatele «Vocea României» şi «MasterChef», ce vor reveni în această toamnă cu noi sezoane, cele mai bune filme, aceeaşi calitate a conţinutului şi a producţiilor cu care i-am obişnuit, o imagine modernă şi actuală, sub umbrela celui mai puternic brand de televiziune – PRO TV”, se arată într-un răspuns oficial solicitat de Libertatea.
Antena aduce mai mult divertisment
Din toamnă, şi chefii care aduceau audienţe bune la PRO, Cătălin Scărlătescu, Sorin Bontea şi Florin Dumitrescu, vor trebui să dea tot ce au mai bun pentru ca emisiunea lor “Hells Kitchen” (n.r. – “Iadul bucătarilor”) de la Antena 1 să fie mult mai tare decât “MasterChef”, care în noul sezon va fi prezentată de Patrizia Paglieri, Adrian Hadean şi Florin Scripca. PRO TV a anunţat că va difuza această producţie de două ori pe săptămână. Antena 1 mizează însă pe şase emisiuni de divertisment: “X Factor”, “Dancing with the stars”, “Te cunosc de undeva”, “Iadul bucătarilor”, “Next Star”, “Serviciul român de comedie”.