Când ajungi în dreptul Halei Matache ai impresia că eşti pe o uliţă dintr-un sat uitat de lume şi nicidecum în centrul capitalei României. Pe locul unde până anul trecut în ianuarie a fost strada Berzei, acum e pământ bătătorit pe care au crescut buruieni de peste un metru.
La intersecţia cu strada Mircea Vulcănescu tuburile şi ţevile sunt împăienjenite şi aproape acoperite de ierburi şi pământ. Toate acestea spre disperarea şoferilor care sunt nevoiţi să ocolească şi nu înţeleg de ce nu se mai lucrează în zonă.
Municipalitatea îşi justifică întârzierea motivând că vrea să păstreze cât mai mult din caracteristicile zonei. Astfel, reprezentanţii Primăriei Capitalei susţin că mai sunt de avizat câteva documente pentru tronsonul Griviţa-Mircea Vulcănescu până când lucrările pentru realizarea unei şosele cu 4 benzi vor fi reluate.
Soarta Halei Matache, încă incertă
Potrivit reprezentanţilor municipalităţii, în ceea ce priveşte Hala Matache, în acest moment se analizează costurile şi beneficiile celor două variante luate în calcul: păstrarea halei pe amplasamentul actual sau dezafectarea şi reconstruirea ei pe o suprafaţă adiacentă viitorului bulevard. Un lucru este cert, indiferent de varianta aleasă, la Hala Matache va fi mult de lucru, pentru că sub imobil se află un canal colector, vechi de peste 100 de ani, în stare avansată de degradare, care trebuie reabilitat. Dacă se va stabili ca hala să rămână pe loc, lucrările vor presupune anularea canalului existent sub ea precum şi construirea unuia nou în spaţiul rămas între hală şi clădirile existente.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro