Instutuţia are 2.500 de angajaţi
În aceste condiţii, cei circa 2.500 de angajaţi ai Loteriei, fie ei din agenţii sau din aparatul tehnic, se gândesc la ce e mai rău. Pentru nici unul dintre ei nu contează cine administrează jocurile, că sunt greci, că sunt români, ci doar să le administreze cineva.
Oamenii nu înţeleg de ce ar vrea cineva să îngroape un sistem care merge. Şi nimeni nu vorbeşte despre neglijenţă, ci despre rea-voinţă.
“În Loterie nu cred că e nimeni care să-şi asume răspunderea operării sistemelor jocurilor Loto, pentru că orice mică hibă poate fi un dezastru. Nu există nici o loterie, în toată lumea, care să facă singură acest lucru”, ne-au declarat surse din companie.
Doar licitaţia durează 6 luni
Până la sfârşitul acestui an, de administrarea jocurilor s-a ocupat firma grecească Intralot, care împreună cu G-tech împarte piaţa mondială a sistemelor de jocuri loteristice şi care a încasat lunar de la Loterie între 3 şi 4 milioane de euro.
Pentru găsirea unui nou administrator al sistemelor, compania are nevoie de cel puţin un an: 6 luni pentru organizarea licitaţiei internaţionale şi 6 luni pentru implementarea sistemului informatic. Iar eventualele asocieri cu operatori privaţi nici nu poate fi vorba, din punct de vedere legal.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro