În aceste condiţii, la care se adaugă carosabilul ud şi viteza neadaptată pentru acel segment de drum, şoferul ar fi pierdut controlul autocarului şi s-ar fi rostogolit în prăpastie.
Ieri, autorităţile din Muntenegru au găsit tahograful autocarului românesc căzut în prăpastie. Datele dispozitivului vor fi decodificate pentru a se stabili parametrii de circulaţie în momentul accidentului şi cine se afla la volan, potrivit Mediafax. Autorităţile muntenegrene încearcă să stabilească circumstanţele în care autocarul românesc a ajuns în prăpastie, având în vedere că limita de viteză pe acel segment de drum este de 40 km/h. În sprijinul acestei ipoteze vine şi opinia lui Mihai Leu, pilot de raliu: “Aici ar putea fi cheia tragediei, pentru că, la orice ieşire din orice tunel din lume, o fracţiune de secundă nu mai vezi nimic. Asta o poate spune orice pilot de raliu. Chiar aşa e, e vorba de «orbirea şoferului». Dacă autocarul mai avea şi viteză mare, aşa cum am auzit, s-ar putea ca acest lucru să-l fi deranjat pe şofer, care a pierdut controlul volanului şi s-a răsturnat în râpă. E însă doar o ipoteză”, ne-a declarat Mihai Leu, fostul campion mondial de box WBO la semimijlocie în 1997, care între timp a devenit pilot de raliuri.
La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro