Reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADR) au anunţat că şantierul va fi demarat cu bani de la bugetul statului, va fi împărţit în cinci tronsoane şi va dura cel puţin patru ani. Doar tronsonul de trei kilometri, situat la intrarea pe autostrada Bucureşti- Ploieşti şi două noduri rutiere, în dreptul centurii Capitalei şi a localităţii Moara Vlăsiei, vor costa circa 38,9 milioane de euro. Costurile pentru tronsonul Comarnic-Braşov sunt estimate la valoarea de 1,8 miliarde de euro. Şoseaua ce va uni cele două localităţi va avea o lungime de 53 de kilometri, la care se adaugă încă şapte kilometri de drumuri de legătură cu Centura Braşovului şi cu DN1, înainte de Comarnic. Autostrada va avea trei tuneluri în dreptul localităţilor Sinaia, Buşteni şi Predeal, 19 viaducte şi 15 poduri, iar între Sinaia şi Buşteni, la Predeal şi la Râşnov, vor fi prevăzute noduri rutiere. Conform site-ului CNADNR, sectorul de autostradă Bucureşti – Braşov va avea o lungime de 173 de kilometri.
foto: Alex Dobre
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro