Deunăzi, Inna noastră a mai încasat 50.000 de dolari de la mexicani. Miniona brunetă i-a sedus iremediabil şi, după ce i-au umplut conturile cu zeci de mii de dolari din cântări şi alte zeci de mii din drepturile de autor pentru difuzarea constantă pe radiourile lor a pieselor devenite superhituri locale, au trecut la… artileria grea. Ultima lovitură financiară a artistei este un contract cu uriaşa companie Coca-Cola.
Şi-a negociat deja următorul turneu
Din informaţiile noastre, este vorba despre o colaborare artistică, un proiect care i-a adus Innei 50.000 de dolari dintr- un foc. Asocierea imaginii cu gigantul american s-a produs pe fondul prizei pe care românca o are la publicul de peste Ocean.
Înţelegerea a fost parafată, au avut loc şi filmări şi, ca drumul până în Mexic să merite osteneala, Inna şi-a mai aranjat câteva proiecte, cel puţin la fel de bănoase, acolo.
Şi-a făcut puţină promovare la radiourile mexicane şi următorul pas a fost o întâlnire cu reprezentanţii Casei de discuri Warner, care i-au programat deja un turneu pe teritoriul ţării central-americane, al cărui profit se va număra, ca şi data trecută, în sute de mii de dolari.
Şi, cum toate acestea se datorează mexicanilor îndrăgostiţi de ritmurile ei, Inna a organizat şi câteva întâlniri cu fanii, care o adoră. Nu au fost însă suficiente, se pare.
Pe toată durata şederii ei în Mexic, cântăreaţa din România a fost “vânată” de admiratori înfocaţi care s-au strâns cu sutele în faţa hotelului în care artista a fost cazată.
Deşi pare o scenă ruptă din viaţa starurilor la Hollywood, este realitatea pe care Inna o trăieşte în Mexic, dar pe care nu o regăseşte acasă, în România, unde, comparativ, succesul ei este infim.
Iar mexicanii nu sunt singurii care găsesc stilul artistic al Innei seducător. Zilele acestea, românca le-a cântat cetăţenilor din Nicaragua, urmând să concerteze în Costa Rica.