Asta au fost forma şi conţinutul discursului său în Parlament, la votarea unei comisii care să-i analizeze cheltuirea banului public, vreo 3 milioane de euro, în acţiuni de promovare turistică.
Ca şi în cazul Ridzi – în contextul în care Băsescu şi Boc cer darea afară, din constrângeri bugetare, a încă 265.000 de oameni – presa a demonstrat deja că şi afacerea Udrea a consumat sume exagerate, chiar suspecte, pentru acţiuni publicitare şi manifestări în care imaginea ministresei a ocupat un loc nejustificat. Aş adăuga că rostul unui minister, în economia de piaţă, e să stabilească strategia în domeniu. Publicitatea s-ar cuveni a fi suportată de beneficiarii ei – patronii de firme turistice, hotelierii, autorităţile locale – iar nu de Bugetul statului.
Contraatacând, Elena Udrea, care a transferat subalternilor semnătura pe documentele “delicate”, n-a dat explicaţii logice. A ţâpurit în schimb că la alte ministere (Agricultură, Mediu, Muncă) mâncarea de fonduri e dublă, chiar triplă. Vom ajunge să vedem majoritatea miniştrilor pe la DNA? Sau, Doamne fereşte!, ţinând şedinţe la Jilava? Patronează Boc, cum zicea un parlamentar, un “jaf naţional”?!
La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro