Conform studiului, aproape 9 din 10 locuitori din mediul urban din România au aflat de lansarea noilor modele iPhone 6 şi iPhone 6+. Dintre aceştia, 42% au auzit că aceste smartphone-uri se pot îndoi.
Înainte de a afla despre respectiva problemă, aproximativ 16% din cei care au aflat despre noile modele iPhone 6 au fost interesaţi să le cumpere.
“Discuţiile, articolele şi videoclipurile care circulă pe internet referitor la îndoirea iPhone 6, transmise atât de specialişti, cât şi de consumatori obişnuiţi, au avut un impact important asupra intenţiei de cumpărare pentru aceste modele. După ce au auzit că iPhone 6 se poate îndoi uşor, 34% din cei care doreau să le cumpere au afirmat că s-au răzgândit”, a precizat Andrei Cânda, Managing Partner iSense. Solutions.
Acelaşi studiu arată că modelele din portofoliul Apple preferate în prezent de românii din mediul urban sunt: iPhone 6 (17%), iPhone 5S (13%) şi iPhone 6+ (12%). Modelul iPhone 5S este preferat în special de tinerii cu vârste cuprinse între 15 şi 24 ani, în timp ce varianta iPhone 6+ este dorită mai degrabă de bărbaţi (15%).
Intenţie de cumpărare iPhone 6/6+ în rândul utilizatorilor…
Bază respondenţi: utilizatorii fiecărei mărci care au auzit de lansarea iPhone 6
Trimite celor dragi mesaje de Anul Nou 2025, iar pentru cei sărbătoriți pe 1 ianuarie, vezi urări de Sfântul Vasile 2025!