Îşi mai aminteşte cineva panoul imens care trona pe clădirea Teatrului Giuleşti, pe care scria, alături de o conservă de sardine: “Nici o masă fără peşte!” şi era vizibil din tren sau de pe podul Grant? Dar de inscripţia scrisă cu litere de-o şchioapă pe toate geamurile agenţiilor CEC: “Azi la CEC un leu depui, mâine el va scoate «pui»”? Sigur, nu se compară cu sloganurile celor mai consacrate mărci de acum, însă, înainte de 89, erau supercunoscute. Pe atunci, peştele congelat şi conservele erau cele mai accesibile surse de proteine, iar CEC-ul, cea mai sigură “saltea” în care să-ţi păstrezi economiile.

«Loto, am jucat, am câştigat»

O altă reclamă celebră a fost cea amplasată pe faţada magazinului Victoria: “100 de magazine într-unul singur”. Desigur, era vorba de un magazin imens, cu multe raioane, care aveau un singur “patron”: statul.

Şi Loteria se bucura de un tratament preferenţial la acea vreme, fiind una dintre cele mai profitabile afaceri. “Loto, am jucat, am câştigat!”, aşa suna reclama.

Cât despre resurse, totul trebuia valorificat: sticlă, hârtie, fier… Totul se recicla, iar sloganul “Recuperare, recondioeionare, refolosire” te agresa de pe toate gardurile…

Vladimir Kara-Murza, disident rus: „După ce regimul Putin va cădea, Rusia va avea nevoie de experiența României privind trecerea de la dictatură la democrație” INTERVIU
Recomandări
Vladimir Kara-Murza, disident rus: „După ce regimul Putin va cădea, Rusia va avea nevoie de experiența României privind trecerea de la dictatură la democrație” INTERVIU

Citeşte mâine ce s-a ales de membrii familiei Ceauşescu

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.