Este vorba de două trailere pe care sunt încărcate capace pentru rezervoare de stocare de gaz lichefiat (GPL). Încărcătura lată de 9.15 metri a plecat ieri dimineață din Constanța către Bucureşti. Lățimea mare va face imposibilă circulația altor vehicule concomitent cu convoiul format din cele 2 trailere.
Marfa a ajuns în Portul Constanța din Italia, pe o navă, împreună cu alte piese agabaritice care au fost deja livrate la clientul din București. Acesta este Walter Tosto, Italia care a cumparat FECNE București (fabrica de echipamente pentru centrale nuclearo electrice)de pe platforma IMGB. Cei care execută transportul estimează că vor ajunge la destinație,în funcție și de vreme, în 2-3 zile.
Potrivit CNADNR-ului, traseul este următorul. DN 39 (lim. mun. Constanţa – intersecţie A4 cu DN 39) – A4 varianta de ocolire Constanţa (intersecţie A4 cu DN 39 – intersecţie DN 2A -A4) – DN 2A (intersecţie DN 2A cu A4 – Hârşova – Giurgeni – intersecţie DN 2A cu DN 21A) – DN 21A (intersecţie DN 2A cu DN 21A – intersecţie DN 21A cu DN 21) – DN 21 (intersecţie DN 21A cu DN 21 – intersecţie cu DN 21 cu A2 Drajna) – A2 (intersecţie DN 21 cu A2 Drajna – intersecţie A2 cu Centura Bucureşti) – Centura Bucureşti (intersecţia A2 cu Centura Bucureşti – intersecţia Centura Bucureşti cu DJ 401).
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro