Caută pe rafturile de alimente ale magazinelor inscripţiile de genul: “cel mai ieftin”, “promoţie”, “oferta zilei” sau “cel mai mic preţ”. Produsele oferite la aceste categorii sunt, în majoritatea cazurilor, la fel de bune ca şi cele pe care le găsiţi la un preţ mai mare. Cel mai frecvent sunt catalogate astfel alimentele marcă proprie, care, se ştie, fie sunt produse de alte firme, specializate, şi doar sunt comercializate sub sigla magazinului, fie sunt prelucrate în fabricile hipermarketurilor din alte ţări europene.
Deschide zilnic cutia de scrisori şi citeşte atent inscripţiile de pe pliantele pe care le găseşti în ea. Nu de puţine ori vei găsi printre ele chiar şi cupoane valorice de cumpărături la magazine de pâine, la petshop, sau chiar la vreun magazin de îmbrăcăminte. Mai mult, din pliantele şi din cataloagele marilor magazine, afli în timp util ce produse sunt la vânzare în acea perioadă la preţuri promoţionale.
Dacă primeşti de la serviciu bonuri de masă sau tichete-cadou, nu te mulţumi să foloseşti doar biletele cu valoare fixă. Carnetele conţin, de fiecare dată, cel puţin un cupon promoţional sau un voucher. Fie că e vorba de bonuri de la farmacii, magazine de cosmetice, de haine ori hipermarketuri, acestea te ajută să-ţi cumperi produsele de care ai nevoie cu reduceri cuprinse între 10% şi 50% sau îţi dau posibilitatea să te înscrii la tombolele organizate de firmele respective. Ai grijă însă, acestea pot fi folosite doar până la o anumită dată, aşa că înainte de a le utiliza verifică- le valabilitatea!
Caută site-uri cu discounturi
De departe, ultima fiţă în materie de oferte promoţionale o reprezintă site-urile de reduceri. Firmele de catering, pizzeriile, saloanele de frumuseţe, magazinele de electronice, şcolile de dans sau de echitaţie, clinicile medicale private, sălile de sport şi multe alte tipuri de întreprinderi private se înghesuie să atragă clienţi.
Mecanismul este simplu pentru beneficiarii site-ului, care nu trebuie decât să se înscrie, oferind o adresă de e-mail şi un indiciu despre oraş, pentru a primi la zi ofertele care i-ar putea interesa, chiar şi la preţuri cu 90% mai mici. În momentul în care sunt tentaţi de vreuna dintre acestea, cumpărătorii trebuie să comande voucherul respectiv şi să-l achite cu cardul. Metoda este ideală pentru un vânător de reduceri pe care nu-l deranjează să plătească în România, prin internet, cu cardul. Pentru cei puţin mai circumspecţi, soluţia ar fi să alimenteze cardul doar cu sume mici, ca să nu aibă de ce să-şi facă probleme. Firmele văd aceste oferte ca pe o modalitate ieftină şi sigură de a-şi face reclamă.