Organizează-ţi spaţiul de lucru
– Un mediu de lucru bine organizat te ajută să fii eficient(ă). Instalează-ţi biroul în camera în care ţi-ar plăcea să munceşti. Dacă lucrezi cu hârtii şi dosare, găseşte un loc şi pentru acestea: o etajeră sau un corp de bibliotecă în apropierea biroului.
– Dacă în locuinţă mai sunt prezenţi şi alţi membri ai familiei, trebuie să le explici că nu poţi fi disponibil( ă) tot timpul, chiar dacă te afli acasă.
Pregăteşte-te să munceşti mai mult
– Lucrul de acasă are multe avantaje, dar deseori trebuie să lucrezi mai mult. Chiar dacă îţi termini mai repede îndatoririle, trebuie să ţii cont şi de aspectele legate de relaţionare. Faptul că biroul tău e acasă nu înseamnă că nu te deplasezi periodic pentru a ţine legătura cu clienţii sau ca să trimiţi e-mail-uri şi să dai telefoane colegilor, pentru a fi la curent cu noutăţile din companie.
Cele mai potrivite domenii
– Poţi încerca să îţi găseşti un astfel de job în următoarele domenii: asigurări, contabilitate, client service, internet sau chiar în medicină alternativă.
– Pentru a aplica, este suficient să îţi completezi CV-ul eJobs şi să bifezi pentru job-urile care te interesează, accesând www.ejobs.ro.
Nu uita!
Chiar dacă munca la domiciliu poate părea mult mai uşoară, există riscul să nu-ţi îndeplineşti sarcinile din cauza tentaţiilor mari de acasă. Aşadar, organizează-ţi bine timpul şi ai grijă să nu te pierzi în lucruri inutile.