Acesta a povestit ce i s-a întâmplat la Sibiu: „Tocmai depăşisem un coleg cu care ma stiu bine. La capatul coborarii se vedea o treapta, dar eram convins ca o putem sari. Mai jos de treapta, turisti care faceau poze. Exista optiunea ‘pe langa motor, care mananca timp si arata rau în fotografii şi versiunea ‘pe motor care desigur dă aceleasi rezultate dar pe dos. Am hotărat să încerc pe motor. Cand ma apropiam de buza treptei, mi-am dat seama ca cei doi metri pe care îi vedeam de sus, erau de fapt vreo cinci…sase. Din cauza trecerii de la umbră la soare puternic, lipsa contrastelor te facea sa crezi ca saritura e banala. Nu era asa. Suspensia nu putea absorbi un asemenea soc. Văzând că până şi turiştii se agită urlând la noi pe coborâre, am decis să culc motorul şi să merg pe sold, cizme si coate, pana ma opresc. Pur instinct. Probabil aţi făcut asta la schi, când eraţi începători”.
Oţil a încehiat: „Motorul a ramas suspendat cu o roată în aer, clătinandu-se. Mi-a luat un minut să-mi revin şi să înţeleg gravitatea situatiei. Exact în minutul asta, colegul care urma, a procedat la fel, însa si-a dat seama prea tarziu. În aer, s-a aruncat de pe motor si numai printr-un miracol a scapat cu niste contuzii. I-a luat mai bine de un sfert de ora să îşi revină. I s-au zdruncinat toate cele. După noi, un alt coleg concurent a făcut acelasi lucru. El nu a mai scăpat aşa uşor. fisură de bazin si complicatii. E aiurea să te întorci acasă la baia mare în salvare”.
Prezentatorul a concluzionat: „Când la sosire toată lumea vorbea despre incident, tremuram doar când îmi aminteam”.
Foto: daniotil.ro