După ce a devenit viral videoclipul cu influencerii păcăliți să promoveze un produs care în realitate nu există, Florin Piersic jr a filmat și el un videoclip în care îi ironizează pe cei care au crezut această poveste inventată de un tânăr youtuber.
Fiul lui Florin Piersic s-a filmat în timp ce avea un dialog la telefon cu „reprezentantul Brânzei Regale”. În realitate, personajul de la capătul firului era tot el.
„- Vă salut! Iertați-mă! Florin Piersic jr vă deranjează!
– Cine?!
– Florin Piersic jr.
– Nu știu cine sunteți. Ce doriți?
– Scuze, aș vrea să vorbesc cu reprezentantul «Brânzei regale».
– «Brânza Regelui», nu «Brânza regală».
– Da, așa.
– Nu e disponibil. Pentru moment se află la o degustare de brânzeturi fine. Spuneți-mi ce doriți și îi transmit.
– Domnule, iertați-mă! Ideea este că și eu sunt influencer și nu am primit o mostră din brânza asta regală.
– «Brânza Regelui», vă repet! Producție proprie de la Regele Marii Britanii! Nu mai încurcați borcanele, domnul… cum ați zis că vă cheamă?
– Piersic. Florin Piersic jr!
– Eu nu știu ce fel de influencer sunteți dumneavoastră, pentru că eu nu vă cunosc.
– Sunt un influencer pentru oameni mai fini așa și mă gândeam că dacă aș primi de la dumneavoastră o mostră… aș putea să o promovez”, sunt o parte dintre replicile rostite de Florin Piersic jr.
Actorul voia să obțină o mostră din acest produs și să-l promoveze în mediul online. Întregul moment a fost un pamflet, iar fanii săi s-au amuzat teribil când au văzut filmulețul.
„Eu măcar am încercat să pun mâna pe #branzaregelui #poftăbună #influensăr #dedâmboviţa #suntcelebrudarnuexist”, a scris actorul, lângă clipul postat pe Instagram.
„Influencerul. Poate nu e omul care a inventat focul, mașina sau cosmeticele coreene, dar e sigur celor care te-ar fi convins să le cumperi”
Nicknamedpete, așa cum se prezintă youtuberul, a prezentat pe canalul său de YouTube întreaga poveste.
„Influencerul. Poate nu e omul care a inventat focul, mașina sau cosmeticele coreene, dar e sigur celor care te-ar fi convins să le cumperi. Însă cât de ușor e el de convins? Oare dacă cineva le-ar trimite un produs, evident, inventat, ar verifica dacă acest produs a exista sau ar simți ceva putred la mijloc?
Planul e simplu și are ca mecanism de bază cea mai primitivă metodă de promovare în mediul online. Pachete de PR. Eu, brand, trimit unui influencer un colet care conține produsul meu.
Influencerul postează ceva cu respectivul produs pentru că îi place să primească lucruri pe moca sau în speranța că eu, brandul, o să țin minte și o să-i dau niște bani pentru promovare când o să am un buget mai mare de 40 de lei. Primul pas e să inventez un brand care să sune interesant. Și un produs care să țină de foame”, își începe istorisirea bărbatul care le-a păcălit pe Ana Morodan și Oana Roman.
Pachetul trimis de youtuber conținea un produs inventat sub numele de „brânza Regelui Charles al III-lea”. Povestea produsului era: o enclavă de călugări din vecinătatea satului Viscri i-ar fi trimis această brânză drept dar de botez Regelui Charles al III-lea. Brânza ar fi fost produsă la mănăstirea fictivă „Cloașter”, care a decis să mai producă un lot cu ocazia aniversării de 75 de ani ai Regelui Charles. În realitate, tânărul a folosit o brânză camembert, de origine poloneză, pe care a cumpărat-o cu doar 7 lei și pe care ambalat-o într-o hârtie simplă maro, legată cu o sfoară și închisă cu un sigiliu.