”Avem o super echipă de achiziții și vrem să faci parte din ea! Tu vei fi cel care decide ce produse ajung în magazinele Lidl”, se arată într-un anunț postat pe site-ul companiei.
Analiza tendințelor și negocierea achiziției
”Dacă vrei să cunoști lumea achizițiilor într-o companie mulținațională de retail și să fii tu cel care decide ce produse ajung în magazinele Lidl, atunci acest program este exact oportunitatea pe care o așteptai.
Ca Junior Buyer te bucuri de libertatea de a merge singur în căutarea ofertei perfecte și de a lua propriile decizii. În acelaşi timp te poţi baza în întregime pe puterea unui grup internaţional de firme. În calitate de Achizitor Junior îți ascuţi simţurile pentru produsele tale – prin analize inovative ale tendinţelor, iscusinţă privind negocierea în cadrul achiziţiei şi printr-un design inconfundabil al ambalajelor.
Ai un ochi nu doar pentru detalii, ci şi pentru ansamblu şi acţionezi foarte rapid când se arată şansele. Pare a fi jobul perfect pentru tine? Chiar este”, continuă descrierea programului.
Durata acestuia este de 12 luni, perioadă în care doritorii vor cunoaște și interacționa cu alte departamente din cadrul companiei, precum vânzări sau depozitare.
Ce beneficii există
Lidl scrie că doritorii vor avea parte de o remunerație ”peste nivelul mediu”, dar și asigurare privată de sănătate și posibilitatea unui mediu de lucru internațional.
”Iar la finalul programului poți deveni colegul nostru în departamentul de Achiziții, având siguranța unui post stabil”, arată compania.
Cine poate aplica
Pot aplica absolvenții, în special cei cu studii economice la activ, sau studenții aflați în ultimul an.
De asemenea, este necesară neapărat limba germană, care trebuie cunoscută foarte bine. La fel și limba engleză.
Experiența în domeniul comercial și în special cel alimentar reprezintă plusuri pentru orice candidat.
Abilitățile analitice ”accentuate” sunt la rândul lor necesare. Este important ca cei care aplică să dea dovadă de flexibilitate și entuziasm în a învăța lucruri noi.