Bărbatul, prăbuşit cu un alt avion
Oficial, accidentul s-a datorat condiţiilor meteo, neoficial ar fi fost doborât de o rachetă lansată de la Baza militară din Boteni. În urma celor doi soţi rămăsese Bogdan Jurcovan care avea 11 ani când a rămas orfan de ambii părinţi. „Când mă fac mare vreau să mă fac pilot ca bunicul şi ca tata”, spunea atunci Bogdan. Au trecut şase ani, până când, în 2001 Bogdan avea să dispară şi el într-un mod stupid. Pe 1 mai 2001, Bogdan care fusese crescut de bunica din partea tatălui era în pădurea Băneasa împreună cu un prieten şi familia acestuia. Băiatul s-a suit pe un vagon de tren, aparent abandonat, aflat în realitate sub tensiune.
Un alt eveniment bizar, relatat presei în 1995 o are ca protagonistă pe Stela Bătănoiu, soţia comandantului cursei ROT 371, Ilie Bătănoiu. „ Când a plecat spre aeroport a mâncat, m-a sărutat şi mi-a zis „Mă întorc la ora 6(nr. 18.00)”. Trăiam cu gândul că se întoarce şi nu ştiu când şi dacă mai vine. În dimineaţa aceea aveam pe birou o ceaşcă de cafea.Puţin după ora 9.00 ceaşca de cafea s-a răsturnat, fără ca cineva să o atingă. A căzut toată pe mine”, relata Stela Bătănoiu în 1995 la câteva zile după nenorocire. La ora 9.11, soţul femeii devenea uan dintre primele victime ale accidentului de la Baloteşti.
Cu un an înainte de tragedie, Copilotul făcea reclamă la TAROM
O coincidenţă halucinantă a avut loc în 1994, cu un an înainte de tragedia de la Baloteşti. Compania Tarom aniversa 40 de ani de existenţă(nr. 1954-1994) şi aşa cum e normal pregătise o serie de materiale pentru promovare. Unul dintre acestea era o vedere ilustrata cu unul dintre avioanele companiei şi un grup cu patru membrii ai echipajului: doi piloţi şi două stewardese. Cu doar un an înainte de nenorocire, compania era promovată cu o fotografie în care apărea aeronava Muntenia(nr. în imagine se poate vedea înmatricularea YR-LCC). Mai mult, din grupul personalului navigant făcea parte şi Ionel Stoi, copilotul din ziua blestemată de 31 martie 1995.