Un nume des vehiculat este acela al nemţilor de la RWE. Compania dă semne că vrea să se extindă, momentan doar cu advertoriale pe site-urile unor ziare.
Nemții de la RWE revin pe piață având planuri ambițioase.
“Nu am venit să facem repede bani, ci să dezvoltăm o strategie pe termen lung, pentru că avem planuri pe lungă durată. De aceea gândim global și acționăm local. Poate că am înțeles mai bine decât alți actori cât de importante sunt conexiunile locale. Cunoscând și contextul competițional, am decis că acum este momentul optim pentru a reveni pe piața românească și am făcut-o convinși că vom avea succes”, declara, la finele lunii iunie, dr. Marie-Theres Thiell, managing director în cadrul RWE East, citată de Deutsche Welle.
Potrivit econtext.ro, RWE are ca scop acapararea unui segment relevant din piața românească a consumatorilor industriali (de la uzine până la clădiri de birouri) dar și, pe termen lung, dezvoltarea portofoliului. În acest sens urmează să depună la Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) o cerere de licență în materie de furnizare a gazelor naturale. Exact pe consumatorii industriali Enel are o cotă foarte bună de piață.
Ce are de vândut Enel în România
Companiile Enel din România gestionează o rețea de 91.000 km în regiunile în care operează, prin care distribuie anual energie de aproximativ 14TWh, având cotă de piață de 34%. Circa 2,4 milioane din clienții Enel sunt casnici, pe acest segment grupul având o cotă de piață de 20%, iar 0,2 milioane clienți sunt companii, segment pe care Enel are o cotă de 38%.