Averea netă a Madonnei era estimată deja la circa 700 milioane de dolari, graţie „MDNA World Tour”, care a generat încasări de 305 milioane de dolari din vânzările de bilete, 75 milioane de dolari din vânzările de obiecte conexe şi alte 10 milioane de dolari din comercializarea drepturilor de televizare a concertelor sale şi din vânzările de DVD-uri.
Averea Madonnei a depăşind de curând 1 miliard de dolari cu ajutorul investiţiilor în lanţul de săli de fitness Hard Candy şi în băuturile răcoritoare cu nucă de cocos Vita Coco. Artista americană a mai încasat 10 milioane de dolari după ce a semnat de curând un contract cu brandul de votcă Smirnoff, potrivit presei de peste ocean, citată de Mediafax.
Priceperea ei în afaceri s-a manifestat nu numai prin asocierea imaginii ei cu diferite produse, ci şi prin producţia efectivă. Parfumul artistei americane denumit „Truth or Dare” s-a vândut la rândul lui foarte bine, generând încasări de 60 de milioane de dolari, iar articolele vestimentare şi accesoriile din linia „Material Girl” îi vor aduce Madonnei alte 10 milioane de dolari în 2013.
Regina Pop-ului, cum a fost denumită, este şi cea mai bine vândută cântăreaţă a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 200 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie anul trecut, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame.