2004, audienta sa a crescut, atingand un numar mediu de cititori pe editie de 1.117.100 persoane.
incepand cu anul 2000, Libertatea a inregistrat cresteri continue si constante, atat la nivelul audientei, cat si al vanzarilor. Astfel, in mai putin de doi ani, a reusit sa treaca de pe locul 3 pe locul 1, pentru ca apoi sa se detaseze semnificativ de restul cotidianelor nationale.
Locul doi in topul cotidianelor cu cea mai mare audienta este detinut de „Evenimentul zilei”, publicatie care apartine, de asemenea, trustului Ringier. „Evenimentul zilei” are o audienta de 722.000 de cititori pe editie. La mare distanta de primele doua locuri se afla cotidianul „Jurnalul National”, cu 491.000 de cititori pe editie (mai putin de jumatate din numarul de cititori ai ziarului Libertatea).
Libertatea de Duminica s-a dovedit a fi, inca de la inceput, o formula de succes, inregistrand o continua crestere din momentul lansarii. Media de cititori pe editie este de 918.500 persoane. Un alt produs de succes este suplimentul Libertatea weekend. Acesta e citit in medie de 1.097.000 persoane, fiind, de departe, si cel mai vandut supliment. Media vanzarilor in luna septembrie a fost de 422.000 exemplare.
„ProSport” ocupa primul loc pe piata cotidianelor de sport din Romania, cu 524.000 cititori pentru editiile din cursul saptamanii. Principalul sau concurent se afla la o distanta semnificativa. „ProSport de duminica” inregistreaza cresteri semnificative de audienta, ajungand la 550.000 de cititori pe editie.
Cifrele se bazeaza pe Studiul National de Audienta (SNA) pentru perioada iulie 2003 – iulie 2004, realizat de BRAT. Studiul este semnificativ pentru populatia cu varste intre 14 si 64 ani, din orase cu peste 50.000 de locuitori.

Cum arată buletinul de vot pentru alegerile prezidențiale din 24 noiembrie!
 

Urmărește-ne pe Google News