“Sunt de şase ani în echipa Acces Direct şi povestea asta, pentru mine, a pornit de la o statistică: 14,7 era media de share a emisiunii în toamna lui 2010, atunci când am preluat emisiunea, şi un țel: să batem concurenţa. De mai bine de doi ani, se întâmplă asta, până când, iată, am ajuns să conducem constant în clasamentul audienţelor şi pe 24 martie am stabilit un record de audienţă în anul 2016, 27,9% cota de piaţă. E o creştere constantă şi, cu fiecare sezon, ne doborâm propriile recorduri. Poziţionarea asta spre zona de social, cu poveşti din România reală, ne-a deschis un nou orizont şi ne-a adus în faţă televizoarelor un număr uriaş de telespectatori. Le mulţumim că ne aleg în fiecare zi… “, a declarat Simona Gherghe despre noile performanţe de audienţă ale emisiunii.
Show-ul “Acces direct” a fost lider absolut de audienţă în săptămâna 21 – 27 martie: aproximativ 314 000 telespectatori din oraşe au urmărit show-ul de după-amiază al Antenei 1. Pe locul al doilea, s-a clasat Pro TV, care, pe acelaşi interval orar, a înregistrat cu aproximativ 100 000 de telespectatori mai puţin. (Target: 18 – 49 Urban; Sursa: Kantar Media)