Adelina a avut de furcă în week-end cu angajaţii companiei de telefonie mobilă unde avea abonament. „Sunt extrem de suparată. Zilele trecute mi s-a blocat numarul de telefon fără să fiu anunţată. Pur şi simplu, cineva a sunat şi a declarat numarul meu furat, iar cei de la compania cu care am contract s-au gândit că e cazul să mă lase fără el. Ciudat e faptul că nu au cerut nicio informatie despre proprietarul numărului, informaţii care sa certifice identitatea celui care a facut solicitarea. Au luat cererea şi au „rezolvat-o” instant. Am sunat ulterior să aflu cine este făptaşul, iar cei de la relatii cu clienţii s-au rezumat la a-mi spune că nu au cum să-mi ofere astfel de informaţii, deşi situatia în care mă aflam era neplacută şi paguboasă”, a scris Adelina pe Facebook.

Aceasta a continuat: „Mâine, cu siguranţă, voi schimba compania de telefonie mobilă pentru a fi sigură că nu am astfel de neplăceri pe viitor, iar colaboratorii mei vor putea să mă contacteze ca până acum”.

 
 

Urmărește-ne pe Google News