„Visul a devenit realitate! S-a lansat Sigma Perfumes, o colecție de trei parfumuri pe care efectiv le ador! Fiecare aromă este o invitație într-o lume fascinantă, plină de rafinament și eleganță. Vă invit să le descoperiți! Sunt în stoc limitat”, afirma, la acea vreme, Ilinca Vandici.
Potrivit site-ului oficial al colecției, un parfum de 50 ml costă 499 de lei, iar cele trei variante sunt Harmony Rose Oud, Mystique Oud și Ombra di Luna.
După ce și-a lansat propria colecție de parfumuri, călcând pe urmele Denisei Tănase, care a pus bazele My Geisha, Ilinca Vandici ne-a oferit un interviu în exclusivitate, în cadrul căruia a vorbit despre noua ei afacere.
Libertatea: Cum ți-a venit ideea unei astfel de afaceri, ce te-a inspirat să alegi acest domeniu?
Ilinca Vandici: Cred că este deja bine cunoscut faptul că sunt pasionată de parfumuri. Îmi place să «port» parfumuri cu o anumită semnătură, care să nu fie neapărat recognoscibile. De câțiva ani mi-am descoperit această pasiune, timp în care am tot încercat să găsesc acea combinație unică. Îmi plac parfumurile arăbești, esențele tari, puternice, care să rămână impregnate în piele. Și am tot căutat și testat de-a lungul timpului și, la un moment dat, m-am gândit la o variantă prin care să reușesc să îmi creez propria linie de parfumuri. Ideea a fost una venită dintr-o nevoie personală și, ca inspirație, a fost dorință de a crea o senzație olfactivă unică, o «semnătură» puternică.
– Pe lângă parfumurile lansate recent, te gândești să vii și cu noi produse?
– Am lansat cele trei parfumuri din colecția Sigma recent, astfel încât în prezent îmi doresc să ne bucurăm de ele și vreau să ajungă pe etajerele cât mai multor femei, ca să se bucure de ele. Să le descopere, să își aleagă parfumul preferat, să își facă o idee despre esențele lor. Cele trei parfumuri sunt diferite și se vor potrivi cu siguranță diferitelor tipologii de femei.
În momentul în care le-am creat, m-am gândit la asta: sunt femei cărora le plac esențele subtile, florale, sunt femei care preferă esențele mai puternice, cu accente impresionante, și altele care preferă esențele dulci, delicate. M-am dus spre ideea de a satisface toate dorințele femeilor și interesant a fost că eu mă regăsesc în toate cele trei tipologii. În funcție de zi, de stare, de locul în care sunt. Toate trei fac parte din mine și asta mi-a plăcut la nebunie.
Cred că multe dintre cele care vor folosi parfumurile mele vor rezona cu aceste lucruri și vor intra în acest univers al femeii extraordinare, care se adaptează ușor la tot ceea ce îi oferă viața, o femeie care știe ce își dorește și care poate fi și puternică, și sensibilă în același timp.
– Cum ai interacționat cu cei din Dubai când ai ales esențele? Au fost ideile tale, te-au îndrumat și ei către o anumită aromă?
– Cum spuneam, ador parfumurile arăbești cu o note ce duc spre zona orientală, mi-au plăcut dintotdeauna. Din acest motiv am ales să lucrez cu parfumieri renumiți din Dubai. Eu le-am povestit ce mi-aș dori și care sunt notele importante pe care doresc să le regăsesc în cele trei parfumuri și, în funcție de asta, ei au creat mai multe mostre pe care, bineînțeles, ulterior, le-am testat, le-am mirosit, le-am aplicat pe piele în diferite momente ale zilei, în stări diferite pe care le aveam, pentru a le simți intensitatea, cât de mult țin pe piele.
Am mers pe ideea ca acestea să conțină 30% uleiuri, pentru că îmi doresc o calitate foarte bună a produsului și persistența mirosului acestor parfumuri. Este o gamă luxury și sunt foarte bucuroasă de ceea ce a ieșit.
– Estimativ, care este suma investită și cât crezi că poți să câștigi în urma acestei afaceri?
– Orice afacere implică investiții, însă este devreme să vorbesc despre asta, este un business care se află în plină evoluție. Abia a fost lansată gama Sigma și acum îmi doresc ca femeile să descopere aceste esențe, să se bucure de ele. Eu iau lucrurile ușor, mă bucur că reacțiile celor care au cumpărat unul dintre cele trei parfumuri sunt extraordinare și asta mă bucură foarte mult.
Experiența lor este foarte importantă pentru mine, la fel și povestea acestor parfumuri strâns legate de susținerea mea și aprecierea mea pentru femei. Pentru ele am creat această linie de parfumuri, să le «îmbrace» în feminitate, putere, delicatețe, senzualitate.
– Denisa Tănase are și ea un brand de parfumuri și recent spunea că veniturile obținute de ea ar fi de 12 milioane de euro. Crezi că poți să ajungi la astfel de sume?
– Lupta în general în viață ar fi bine să o duci cu tine, să evoluezi în fiecare zi și să devii o variantă din ce în ce mai bună a ta, ca să-ți atingi potențialul maxim. O apreciez pe Denisa enorm pentru tot ceea ce a făcut și consider că a construit un business absolut remarcabil. Nu m-am gândit până acolo deocamdată, însă este un obiectiv de atins. Azi mă bucur de experiență, este un nou pas în evoluția mea și iau lucrurile așa cum vin.