Chiar dacă provine dintr-o familie cu o situație financiară foarte bună, Alexia Eram și-a dorit mereu să fie independentă, să nu fie nevoită să ceară de la părinții ei. Devenită celebră prin prisma mamei sale, dar și ajutată de aspectul fizic, Alexia primește constant propuneri de colaborări.
Fiica Andreei Esca nu este deloc străină de „câmpul muncii” – la 16 ani ani a lucrat într-o cafenea. În momentul în care a împlinit 18 ani, mama ei i-a făcut primul contract de muncă cu normă întreagă, angajând-o la revista online pe care o deține, iar de atunci a început să primească tot mai multe oferte de colaborări. Dat fiind faptul că la publicația Andreei se ocupă de o emisiune de modă, multe branduri de haine au ofertat-o fie pentru a poza pentru ele, fie pentru a le promova produsele pe site-urile sale de socializare. Mai în glumă, mai în serios, Alexia și-a fixat ca target să-și depășească mama la venituri lunare – salariul încasat de Andreea de la PRO TV, despre care se spune că este uriaș.
Alexia nu își mărește veniturile doar din promovările pentru piese vestimentare și accesorii, ci și din vânzarea propriului produs cosmetic. Andreea Esca și Alexander Eram dețin un brand de cosmetice care de curând a scos pe piață un ruj ce poartă numele fiicei lor, iar banii de pe urma vânzării lui se duc în buzunarul tinerei.
Pentru că lucrurile merg în direcția cea bună, Alexia se
gândește ca treptat să scoată și alte produse cosmetice care să-i poarte
numele, până la sfârșitul facultății să se poată lăuda cu propria linie de
cosmetice.