„Mă mir că a trebuit să treacă atâta timp până să redescopere cineva apa caldă. Nu știu ce atribute negative a avut pe vremuri Pegas, ca să dau un exemplu la întâmplare, ca să nu te gândești că poți câștiga enorm de pe urmă unei relații deja solide între o marca și publicul ei. Unde mai pui că vintage-ul este astăzi atât de la modă. Aștept cu nerăbdare renașterea tenișilor de la Drăgășani, conversii nostri de altă dată
De altfel, agricultura face deja lucrul ăsta și nici măcar nu e greu în condițiile în care mai tot ce vine din import colcăie de chimicale. Drept dovadă, în piață, fructele și legume din România sunt cele mai căutate. ‘Ce-i românesc e prost nu ține de o mentalitate, să fim sinceri, ci de-o realitate pe care unii dintre noi și-o amintesc bine. Furând ca-n codru sau în procesul de producție sau pur și simplu neavând tehnologia necesară, multe din produsele autohtone de pe vremea comunismului chiar erau proaste”, a spus Andi Moisescu pentru revista VIP.
Citește și:

 

 
 

Urmărește-ne pe Google News