Andreea Esca a iniţiat o campanie cu ocazia împlinirii a nouă ani de existenţă a revistei The ONE: „Iac-aşa e ia mea”. Mai mult, atât prezentatoarea ştirilor PRO tv, cât şi alte vedete ale trustului vot apărea pe sticlă îmbrăcate în ie.
Campania, care se bucură de mult succes, ar fi fost demarată anul trecut de Antena 1, potrivit Andreei Berecleanu, care a ţinut să menţioneze pe Facebook acest aspect. ” Mă bucur că Mediapro, din care face parte şi revista The ONE-a alăturat campaniei „E timpul românilor” iniţiate de Antena 1 în vara anului trecut. Niciodată nu e prea târziu! Îi doresc revistei The One viaţă lungă şi originalitate. La mulţi ani!”, a scris Berecleanu, evident ironic, pe reţeaua de socializare.
Referitor la campania cu ia, Andreea Esca declara zilele trecute: „Fiind o revistă 100% românească, am considerat normal să susţinem reinterpretarea fashion a iei româneşti, mai ales că mari designeri internaţionali au folosit ia în colecţii importante. Campania are ca mesaj următoarea idee: esti româncă? Fii mândră de asta! Poartă ie pe 17 mai, oriunde te-ai afla, să arătăm lumii cum arată frumuseţea în româneşte.”