În continuarea textului, Andreea a publicat întreaga sesizare, în care explică felul în care a fost deranjată de insistenţele reporteriţei.
„Vă solicit efectuarea unui control şi sancţionarea contravenţională a societăţii comerciale (…). În seara zilei de 1.09.2011, în jurul orei 21.30, am mers împreună cu mama soţului meu şi o prietenă la restaurantul…., pentru a lua masa, cu o ocazie specială. (…) Este foarte redusă posibilitatea, fiind din punctul meu de vedere imposibil, ca intrarea camerei de luat vederi care atrăgea atenţia şi prin lumina puternică ce o însoţea, şi a echipei despre care am menţionat mai sus, să fi „scăpat” personalului restaurantului, cu atât mai mult cu cât era un drum destul de lung de parcurs de la intrare până la masa noastră. (…) Ca jurnalist cu experienţă, menţionez faptul că nu intră în practica şi deontologia acestei meserii nicidecum a obliga pe cineva să îţi răspundă la întrebări, cu atât mai puţin când acea persoană se află într-un cadru privat, aşa cum eram noi. (…) Nu pot trece cu vederea faptul că o persoană, publică sau nu, poate fi hărţuită în România în acest fel într-un mediu privat, care în acest caz este un restaurant. (…) Dacă o instituţie ca Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor nu ia măsuri pentru protejarea consumatorului într-un astfel de caz, pe care vi-l semnalez şi la care aştept răspunsul oficial, acesta este un semnal clar că nu suntem pe calea cea bună, că nu există legislaţie suficient de bine pusă la punct care să ne protejeze pe noi, ca români, indiferent de statutul nostru social şi că suntem extrem de vulnerabili în faţa celor care şi-ar putea permite să facă orice împotriva intimităţii noastre, inclusiv recurgerea la şantaj”, se arată în sesizarea depusă de Andreea Marin Bănică.