Prin campania începută cu 3 luni în urmă, Impact şi Moving Elements şi-au propus ca timp de trei luni, la fiecare două săptămâni, să lanseze o nouă piesă. Astfel, pe parcursul campaniei, Impact şi Moving Elements au lansat „Today”, „Like A Child”, „Believer”, „Here I Am”, „Love me better” iar ieri au lansat „Radio”, cea din urmă piesă a campaniei.
Cu un sound atipic pentru piata romaneasca, “Radio” este o piesa care prin linia melodica si versuri va va capta atentia inca de la prima ascultare. “In primul rand vrem sa multumim tuturor partenerilor care s-au implicat alaturi de noi in campania „6in3”. Aceasta campanie si-a propus sa aduca in atentia publicului si a omenilor din media (radio/tv/presa scrisa), faptul ca exista o intreaga varietate de genuri muzicale si toate pot . Acum, la finalul campaniei, putem spune fericiti ca scopul nostru a fost atins. Totodata, vrem sa multumim publicului care ne-a transmis un feedback foarte bun pentru ficare piesa in parte lansata prin intermediul acestei campanii. Tot publicul a fost cel care a decis ca prima piesa lansata, „Today”, merita sa ajunga single, piesa intrand in topurile celor mai influente posturi radio romanesti si fiind in plina ascensiune. Putem spune ca aceasta campanie se incheie cu un single oficial, „Today”, care va beneficia si de un videoclip in viitorul foarte apropiat. Multumim tuturor celor implicati in campanie, oamenilor din media care au apreciat munca noastra si au vorbit foarte frumos despre piesele noastre, omenilor de radio care au considerat ca piesele lansate prin campanie merita a fi promovate si nu in ultimul rand, publicului fara de care nu am fi reusit sa ne facem cunoscut mesajul”, declară Impact şi Moving Elements.