Vedetele se plimbă ca ursul prin grilă
În lupta pentru audienţă, posturile TV achiziţionează de la târgurile de profil formate care respectă reţete destul de previzibile şi aduc în faţa camerelor aceeaşi armată de vedete, cu aceleaşi lucruri de spus. Uneori, nici nu cumpără, ci “adaptează”.
“Sistemul are o reală problemă în a naşte figuri noi, asta e clar. Nu e nici timp pentru aşa ceva, se cer rezultate pe loc, dacă se poate, şi nici producătorii şi managerii nu au răbdare şi curaj pentru aşa ceva”, a povestit, pentru Libertatea, o sursă cu experienţă grea în TV. Mai mult, de câţiva ani se merge pe o cărare pe care oamenii de TV îşi orientează mai uşor publicul: practica de a lua vedete ce s-au impus în alte domenii şi a le da drept vedete TV.
Pe Adelina Pestriţu o vezi când la o emisiune, când la alta, dar, totuşi, la acelaşi post TV. Iar Vica, Augustin Viziru, Oana Sârbu, Daniel Iordăchioaie, surorile Bambi sunt reactivaţi, după o absenţă îndelungată de pe sticlă. Printre cei mai “exploataţi” de televiziuni şi băgaţi cât mai mult în faţă se numără sex-simbolurile masculine Liviu Vârciu şi Pepe.
Cel mai activ la capitolul emisiuni este Liviu Vârciu, care, doar la Kanal D, a fost gazda a nu mai puţin de patru emisiuni, iar acum, la Antena 1, el este remunerat pentru două emisiuni. Bunul lui prieten, Pepe, are şi el lipici la emisiuni, fiind folosit pe post de latino-lover când la “Te cunosc de undeva”, când ca jurat la “Next star” sau ca prezentator la “Splash! Vedete la apă.
«Oamenii de TV au o durată de viaţă redusă»