Divertis si Vacanta Mare. Doua moduri diferite de a face umor si emisiuni de gen. Fiecare trupa cu genul ei de public, dar care au reusit sa impuna veritabile „mode” in materie de divertisment. Si unii si altii se bucura insa de o mare audienta, din randul careia se detaseaza telespectatorii de genul barbatesc.
Luna noiembrie a acestui an (in care fiecare a avut pana acum cate trei emisiuni) ne-a adus o prima concluzie in „raz-boiul” Divertis – Vacanta Mare: Garcea si ai sai incep sa piarda teren in materie de audienta. Ei raman lideri pe perioada in care emisiunea lor este difuzata, duminica seara la PRO TV, dar numarul telespectatorilor atrasi de Mugur Mihaescu, Radu Pietreanu si compania incepe sa scada semnificativ.
Cei mai fideli telespectatori ai grupului de ol-teni pusi mereu pe ghidusii se remarca, potrivit unui sondaj realizat de AGB DataResearch la nivelul oraselor cu peste 200.000 de locuitori, in randul barbatilor intre 15 si 44 de ani, dar mai ales al pustoaicelor intre 6 si 14 ani. De asemenea, publicul Vacantei Mari se ca-racterizeaza printr-un grad scazut de cultura si un venit mic sau mediu spre mare. Specialistii sustin ca umorul celor de la Vacanta Mare e facil si primar, preferand asa-numitele glume de doi bani, care nu te pun in postura de a te intreba la ce anume se refera personajul de pe micul ecran. De asemenea, Vacanta Mare e prima in preferintele so-merilor, casnicelor, pensionarilor, elevilor.
In replica, Divertis se bucura de o mare simpatie in randul telespectatorilor de peste 45 de ani, indiferent ca sunt barbati sau femei. Toni Grecu si ceilalti colegi ai sai, al caror umor ce pune accentul pe calitate poate fi urmarit sambata seara la Antena 1, sunt preferati de cei cu un venit mare si de majoritatea oamenilor activi, dar au priza si la cei cu venituri mici, ceea ce s-ar putea explica prin numarul foarte mare de bugetari, cu studii universitare la activ, dar al caror salariu e foarte scazut.