Fanii serialului „Betty cea urata” si-au luat cu mic cu mare la revedere de la serialul si eroina lor favorita. Drept urmare, postul Acasa a obtinut iar o audienta de marca, demonstrandu-se inca o data ca telenovela columbiana ce tocmai s-a incheiat a fost cea mai vizionata productie de gen difuzata in istoria scurta a surorii mai mici a PRO TV.
Conform datelor furnizate de AGB Data Reserach debutul serii televizionistice de luni i-a apartinut intr-o maniera clara Anei Maria Orozco (foto), interpreta personajului „Betty cea urata” si colegilor ei din distributie. Intre orele 19.59 si 20.49, ultimul episod al telenovelei a atins o audienta medie de 15 procente, cu mult peste cele ale „seniorilor” televiziunii: Romania 1 (ce a difuzat principala emisiune informativa in acelasi interval) – 11,5%, PRO TV (cu film artistic pe acelasi interval) – 7,6%, Antena 1 (tot cu film) – 5,6%, iar Prima TV (cu serial in program) – 3,9 procente. Audienta ridicata a postului Acasa s-a mentinut si dupa incheierea „en fanfare” a telenovelei, intre 20.50 si 21.38 fiind difuzate imagini din culisele serialului. Pe acest interval, „Betty cea urata” a obtinut 11,5 procente de audienta, fiind devansata cu greu de Romania 1 – 11,7% (cu Raluca Moianu si „Iarta-ma” la timona), dar invingand iar PRO TV (9,1%), Antena 1 (4,4%) si Prima TV (6,1%).

Urmărește-ne pe Google News