Palatul Bragadiru a fost împodobit cu flori roz și albe, covor roșu și accesorii ca de studio foto pentru a le întâmpina ca pe niște dive pe cele mai urmărite trend-setter-ițe din beauty și fashion. La rândul lor, acestea s-au dovedit la înălțimea Galei, purtând rochii și accesorii spectaculoase. Invitată de onoare a evenimentului a fost Rodica Paleologue, model senior, care a și înmânat trofeul Peoples choice.

Ca în fiecare an, premiile au avut în vedere recunoașterea muncii și eforturilor pe care comunitatea bloggerilor le-au depus zi de zi, timp de un an și, desigur, o celebrare a celor mai active femei din mediul online local.

Prima categorie a fost Young diva in fashion blogging, în care au fost înscrise  blogurile de fashion lansate după 1 ianuarie 2016. Persoana nominalizată trebuia să aibă o prezență activă pe blog și în social media și vârsta mai mică de 30 de ani. Criteriile care au stat la baza acordării premiilor au fost frecvența postărilor, relevanța articolelor pentru fashion, dar și creativitatea conținutului. Acest premiu a fost desemnat 50% prin vot public și 50% prin votul juriului, iar câștigătoare a fost Aicha Nicole.

Emoționată pentru primul său trofeu, Aicha a mulțumit atât celor care au votat-o, cât și mamei ei, pentru suport constant.

Condițiile pentru Young diva in beauty blogging au fost aceleași ca și la categoria precedentă, iar trofeul a revenit Sandrei Georgescu, pentru un blog de make up.

Al treilea premiu, Most active fashion blogger, a revenit Andreei Codrea, care anul trecut a luat premiul trei. “Am câteva cuvinte de spus acelora dintre voi care sunteți la început: nu știu o rețetă clară, însă în cazul meu a funcționat încă de la început Crede, Muncește și Așteaptă!”, adăugând că ar fi de dorit ca membrii acestei comunități să se susțină între ei.

Pentru premiul Most active beauty blogger a revenit Dianei Rogojan. Ca și la categoria precedentă, condițiile pentru participare au fost : bloggeri de beauty cu peste 2 ani de experiență și cu o prezență activă în rețelele sociale. În aprecierea nominalizărilor au fost urmărite frecvența articolelor (cel puțin 1 articol pe lună, în ultimele 3 luni), relevanța articolelor pentru beauty, precum și creativitatea conținutului.

Din acest an, Digital Diva a introdus câteva categorii noi, cum ar fi Best newcomer on youtube in fashion and beauty. În această categorie au fost înscrise acele canale de YouTube deținute de bloggeri/ vloggeri de fashion și/ sau beauty, care au până în  20.000 de abonați. În aprecierea nominalizărilor au fost urmărite frecvența postărilor, numărul de vizualizări, calitatea filmărilor și relevanța conținutului pentru categoria de fashion & beauty. Acest premiu a fost desemnat 50% prin vot public și 50% prin votul juriului. Locul întâi a fost câștigat de Sânziana Iacob.

Primită cu entuziasm de toată sala, ea a spus, când a luat trofeul, că “Deși activez în mediul online de șase ani, de numai un an activez în youtube pentru că mi-a fost teamă ca bara de Dislike va fi mai mare decât cea de Like”.

Cea de-a șasea categorie a fost Best youtube channel in fashion and beauty, canale cu peste 20.000 de abonați, câștigată de Alina Ceușan.

“Mă bucur să vă văd așa frumoși și aranjați pentru gală. Vă mulțumesc pentru premiu, mai ales comunității mele. Când am început episodul de beauty pe canalul meu de youtube m-am gândit la ce avem nevoie în online și anume calitate. Avem nevoie de informație, de video-uri calitative, hai la treabă! ”, a spus ea la ridicarea trofeului.

Premiul pentru Best fashion Instagram account este o altă categorie nouă inclusă de Digital Divas, determinată de numărul mare de utilizatori înregistrați în România – peste un milion. În această categorie au fost înscrise acele conturi de Instagram deținute de bloggeri de fashion care au peste 50.000 de followers. Criteriile urmărite au fost creativitatea conținutului, calitatea fotografiilor, interacțiunea cu comunitatea, aspectul general al profilului și frecventa postărilor. Dar, după cum spuneau prezentatorii, ar fi de dorit ca dincolo de a ne uita și a urmări un cont, e nevoie de mai multă creație, de mai mult conținut. Tot Alina Ceușan a fost desemnată câștigătoare și aici. “Contul meu de Instagram este locul meu preferat, sper că nu vă supăr cu prea multe instastories, sunt specialitatea mea”, a spus Ceușan, cu cel de-al doilea trofeu în mână.

Premiul I pentru Best Beauty Instagram account a revenit Sânzianei Negru.  În această categorie au fost înscrise acele conturi de Instagram deținute de bloggeri de beauty care au peste 50.000 de followers.

Pentru categoria Best woman websites a fost desemnată câștigătoare echipa A List, coordonată de Andreea Esca. Îmbrăcați la fel – în tricouri albe pe care scria Așa, ca o divă- și pantaloni negri, au urcat cu toții pe scenă pentru ridicarea trofeului.

Andreea Esca a vorbit în numele echipei și a dezvăluit celor din sală o discuție pe care a avut-o cu fiul ei înainte de gală. “Vreau să-i mulțumesc fiului meu, pentru că astă-seară, când i-am zis că mă duc la Digital Divas, a spus ‘Mamă, e cu Divas, trebuie să-ți pui o rochie elegantă. I-am zis că știu, dar că am vrut să fim toată echipa așa..Mi-a zis Bine, atunci pune-ți măcar pălăria aia a ta de nebună”.

Într-adevăr, Andreea Esca a apărut la gala cu un joben alb, care atrăgea toate privirile. În plus, Esca a recunoscut că învață zi de zi ceva nou în domeniul online și a precizat că se bucură că a luat premiul întâi. “Vă spun sincer că locul doi sau trei mi-ar fi căzut foarte rău. I am such a bad loser!”

Locul doi a revenit site-ului Elle.ro – o echipă super-puternică, după cum a anunțat cea care a înmânat premiul, Anca Serea.

Categoria cu numărul zece a fost Avon award for social causes, acordată Corinei Băcanu. “Vreau să felicit femeile care se luptă să construiască spitale în România, femeile care se luptă pentru copiii cu autism și practice orice femeie care se gândește și la alții și nu doar la ea”, a spus Corina la primirea trofeului.

Următoarea categorie este de asemenea nouă – Best brand endorser. “Ne-am dorit să impulsionăm o relație cât mai bună între brand-uri și bloggeri. Premiul a fost desemnat de 21 de specialiști în marketing și digital marketing implicați în campanii cu bloggeri de beauty și lifestyle în ultimii ani și ei au desemnat persoana care primește în această seară trofeul”, a precizat moderatorul galei.

Premiul, acordat de Antonia, a fost acordat Sânzianei Negru. “le-am spus fetelor care își doresc să înceapă o carieră în domeniul ăsta că e foarte importantă motivația pentru care porniți. Pentru că ..dacă începi ci faptul că îți dorești să lucrezi cu brandurile, nu o să funcționeze niciodată. Nu ăasta este scopul. Așa că găsiți-vă locul în care vreți să ajungeți și o să vină și brandurile la voi dacă vă faceți treaba bine”, le-a sfătuit ea pe novice.

Cea de-a 12- a categorie, Best fashion blogger, a fost câștigată de Alina Ceușan, iar cea de-a 13-a, Best beauty blogger, de Andreea Balaban. Tot ea a câștigat premiul Peoples choice award. Nu mai puțin de 45.000 de utilizatori au fost implicați în procesul de vot al galei. Trofeul a fost înmânat de modelul senior Rodica Paleologue, invitat de onoare al organizatorilor. Alina Ceușan a revenit și ea pe scenă pentru a ridica cel de-al patrulea trofeu, la categoria a 15-a și ultima, The digital diva of the year. “Este cool, este ambițioasă, este ardeleancă”, a fost prezentată ea. “Vă spun sincer că nu mă așteptam la acest premiu. Promit că nu o să vă dezamăgesc. Lets have some fun!”

CITEȘTE ȘI

EXCLUSIV. Iohannis s-a deplasat cu bicicleta la serviciu, de la reședința oficială la Cotroceni / FOTO&VIDEO

REPORTAJ / Mărioara Mihăilă, centenara nostalgică după Turnul Eiffel și rochia de voal. ”Duc greu în spate cei 100 de ani” – VIDEO

Urmărește-ne pe Google News