Clipul oficial al piesei maraton, care îmbină stilurile
operă-rock-baladă, a fost vizualizat de 1 miliard de ori până pe 21 iulie,
reușind ca la 44 de ani e la lansare și 11 ani de la publicarea ei pe canalul
oficial de YouTube al trupei Queen, să depășească această barieră.

Anterior, recordul celei mai vechi piese ascultate de peste
un miliard de ori a fost deţinut de cântecul „November Rain”, al
trupei americane Guns N Roses, lansat în 1992.

Primul clip care a atins bariera miliardului de vizualizări
pe YouTube a fost în urmă cu aproape şapte ani, piesa „Gangnam
Style”, a lui Psy. De atunci, peste o sută de clipuri au depăşit acest
prag simbolic.

După lansare, în 1975, „Bohemian Rhapsody” a
devenit piesa care a rămas cel mai mult pe primul loc în topurile muzicale din
Marea Britanie, respectiv nouă săptămâni. A ajuns din nou pe primul loc în
topuri în 1991, după decesul liderului trupei, Freddie Mercury, cel care a şi
compus piesa, lansată pe albumul „A Night at the Opera”.

A cunoscut o revenire anul trecut, după lansarea filmului
omonim, care a devenit la rândul lui musicalul cu cele mai mari încasări din
istorie, cu 903,6 milioane de dolari la nivel mondial.

 
 

Urmărește-ne pe Google News