Cântecul trupei britanice a depăşit alte două single-uri celebre – „Smells Like Teen Spirit” al trupei Nirvana şi „Sweet Childe O’Mine” al trupei Guns N’ Roses – şi a devenit cea mai difuzată în streaming piesă rock clasică din toate timpurile, au adăugat în acelaşi comunicat reprezentanţii grupului Universal.
Impulsionat de noul film biografic „Bohemian Rhapsody”, acest single din 1975 şi videoclipul său au depăşit pragul de 1,6 miliarde de difuzări în streaming pe plan mondial, au anunţat reprezentanţii Universal Music Group, citați de Reuters.
Filmul „Bohemian Rhapsody”, în care Rami Malek îl interpretează pe regretatul solist al trupei Queen, Freddy Mercury, a contribuit la popularizarea muzicii formaţiei britanice în faţa unei noi generaţii de admiratori.
La cinci săptămâni după lansare, pelicula a devenit cel mai profitabil musical biografic din toate timpurile, obţinând încasări globale de aproape 600 de milioane de dolari.
De altfel, Rami Malek a fost nominalizat, săptămâna trecută, la Globul de Aur pentru interpretarea sa din acest film şi are şanse mari să primească şi o nominalizare la Oscar, în luna ianuarie.
Reprezentanţii Universal au anunţat că au promovat acest single pe cele mai importante platforme de streaming în ultimele săptămâni.
Pentru întocmirea acestui clasament, experţii muzicali au analizat datele transmise de toate serviciile de streaming înregistrate oficial în lumea întreagă, inclusiv de la giganţi precum Spotify, Apple Music şi Deezer, dar şi statisticile furnizate de platforma video-muzicală YouTube, pentru a stabili că „Bohemian Rhapsody” este cel mai difuzat cântec din secolul al XX-lea pe platformele de streaming.
Citește și… VIDEO/ Pavel Bartoș „lucrează” deja pentru Moș Crăciun: „Am început să scriem scrisorile pe 1 decembrie”