Să fii model nu e deloc o treabă uşoară. Deşi la prima vedere poate părea simplu şi la îndemâna oricui, Bote vrea să le arate concurentelor Next Top Model că lucrurile stau cu totul altfel în realitate. Astfel, Cătălin a decis să le testeze creativitatea, simulând un casting. Nu mică le-a fost mirarea protagonistelor când au descoperit produsele pe care trebuiau să le promoveze: de la hârtie igienică, ouă, grăunţe, până la chiloţi şi prezervative. Dis-de-dimineaţă, Cătălin le întâmpină voios pe frumoasele concurente Next Top Model: „Bună fetelor. Observ că sunteţi îmbrăcate adecvat pentru un casting, fără accesorii…Pentru că sunteţi la un casting, aveţi un client. De această dată, eu sunt clientul vostru. Pe această masă sunt tot felul de produse, pe care va trebui să le promovaţi astfel încât să mă convingeţi pe mine, ca şi client, că sunteţi cea mai bună dintre miile
de fete care vin la un astfel de casting pentru a promova produsul meu!”
Rând pe rând, designerul le distribuie concurentelor produsele pe care le vor promova, dându-le posibilitatea să îşi aleagă de pe masă şi alte produse ajutătoare. Au la dispoziţie doar zece minute ca să gândească o strategie şi un mesaj pertinent pentru campania lor. Dacă unele dintre ele se dovedesc a fi extrem de practice şi de convingătoare, reuşind să îi stârnească interesul lui Cătălin, altele sunt de-a dreptul depăşite
de situaţie.
Cum au făcut faţă provocării şi ce soluţii ingenioase de promovare au găsit aspirantele la titulatura de următorul top model al României,telespectatorii Antenei 1 vor putea urmări joi, 27 octombrie, de la 20:20, într-un nou episod Next Top Model by Cătălin Botezatu.