Nu din cauza vedetei Acasă tv, ci pentru că magazinele au fost golite de bucureştenii mai harnici, care s-au aprovizionat din timp cu ornamente, brazi şi multă mâncare.
Uimit de această nebunie generală, prezentatorul a tras concluzia că 2012 a fost un an bun din punct de vedere economic.
„Tocmai ce-am intrat în casă, am fost să cumpăr una-alta. Aveam în plan nişte ornamente de brad şi casă. Mi-am făcut din start calculul să termin repede, trebuie să ajung la emisiune, aşa că preconizasem o sesiune fulger de 60 de minute, cu tot cu drum şi parcarile aferente.
Ei bine… magazinele de profil sunt pustiite. Aşa cum lăsau ai noştri gliile străbune pustiite, când ardeau grânele şi otrăveau fântânile, aşa arătau şi raioanele legate de Crăciun… Stihia şi Pustia au trecut peste ele, de n-au mai rămas nici etichete de preţuri, d-apăi produse! Cred că sunt două variante: toată lumea a pus bani deoparte special pentru acest sfârşit de an; mulţi au avut un an bun”, a scris Cabral pe blogul său.
Enervează-l pe Scrooge şi poţi citi Libertatea.ro pe un laptop nou-nouţ!

Urmărește-ne pe Google News