Cum muzica îi lasă suficient timp pentru a se dedica și altor
activități, Ana Baniciu s-a lansat în afaceri.

De ceva vreme, fiica lui Mircea Baniciu a început o colaborare  cu o firmă care produce tatuaje temporare, brand cu care și alte vedete autohtone au câte o colecție-capsulă.

Ana Baniciu s-a lansat în afaceri

“Colecția pe care am creat-o este plină de simboluri care mă
reprezintă, este inspirată de ceea ce simt și de latura mea feministă. Prin ele
dăruiesc o parte din mine. Sper ca toți cei care poartă tatuajele mele să se
simtă extraordinar în pielea lor, așa cum o fac și eu”, spune Ana, care-și
vinde fiecare creație cu 35 de lei.

Merge la festivalurile muzicale,
pentru a monitoriza vânzările

Conștientă de faptul că bunul mers al afacerii este relația directă cu clienții, Ana Baniciu și-a făcut timp să se vadă cu potențialii cumpărători. Peste vară, de exemplu, merge la festivaluri de muzică, unde monitorizează vânzările și vorbește cu clienții despre modelele create de ea, dar le și oferă asistență în alegerea unor tatuaje care să-i reprezinte.

Mai mult, acceptă să le aplice chiar ea tatuajele celor care le
cumpără, apoi, ca bonus, face poze cu ei, dacă îi sunt fani și dacă doresc o
amintire cu vedeta lor preferată.

Urmărește-ne pe Google News