Andreea s-a bucurat de susținerea fanilor, însă au fost și câțiva, printre care și Iulia Albu, care au acuzat-o că și-a vândut imaginea într-un moment total nepotrivit, făcând reclamă unor produse și inclusiv spitalului, deși a trecut pe lângă moarte.
Conform wowbiz.ro, în ultimul timp contul de YouTube al Andreei Bălan s-a dezvoltat enorm în ultimul timp, ajungând la 256 de vizualizări și o rată de 874 de abonați lunar în martie 2018 până la 2,79 milioane vizualizări și 15.500 abonați lunar în martie 2019. Iar în momentul de față, la o lună și jumătate de la evenimentul dramatic, Andreea Bălan are 3,15 milioane de vizualizări (în ultima lună) și 231.000 de abonați! De exemplu, vlogul Ce s-a întâmplat în ziua nașterii, postat de artistă pe 14 martie, are 229.492 de vizionări. Cel mai probabil, aceasta ajunge la 6.000 – 8.000 dolari în ultimele 30 de zile.
Conform datelor de pe acest site, contul de Youtube al Andreei Bălan a explodat pur și simplu în ultimele luni ajungând de la 256.000 de vizualizări și o rată de 874 de abonați lunari în martie 2018 până la 2,79 milioane vizualizări și 15.500 abonați (lunar) în martie 2019. În acest moment, Andreea Bălan are 3,15 milioane vizualizări (pentru ultimele 30 de zile) și un total de 231.000 subscriberi. În ceea ce privește venitul încasat, Andreea are un câștig situat între 789 și 12,6 mii dolari în ultimele 30 de zile, scrie sursa citată.
După replicile acide privind răspândirea de informații „gratuite” care a început odată cu problemele generate în urma celei de-a doua cezariene, Andreea le-a transmis zilele trecute un mesaj răutăcioşilor. „Omul nu are nevoie să fie judecat. Are nevoie de mângâiere, de sprijin, de iubire şi de o fărâmă de apreciere sinceră”, a scris Andreea Bălan pe contul personal de Instagram. Zilele trecute, Andreea Bălan a avut prima apariție în cadrul unei emisiuni tv, după cele trei operații suferite. Invitată la „Xtra Night Show”, artista a dezvăluit când va urca pe scenă și ce restricții are pentru următoarele luni.
Citește și