În ceea ce privește spectacolele, onorariul Lidiei Buble începe de la 2000 de euro, în funcție de numărul de piese pe care le cântă și de echipa cu care se prezintă în cadrul show-ului, și ajunge la maximum 5.000. Și de aici putem trage concluzia că nu și-a mărit tariful foarte mult, chiar dacă multe dintre melodiile ei sunt hituri pe radio, pentru că are colege de breaslă care cer onorarii mai mari.
Dar compensează pe alte părți. Astfel, când vine vorba despre a face bani de pe urma imaginii, Buble “se vinde” mult mai scump decât colegele de scenă. Mai exact, solista devine aproape intangibilă atunci când organizatorii de evenimente și-o doresc la petrecerile lor, întrucât se pare că nu iese din casă fără suma de… 3.000 de euro. Iar în acești bani nu intră prestația ei artistică, ci doar prezența pe covorul roșu și câteva fotografii la panou. În cazul în care organizatorii o plătesc pentru a întreține atmofera la un eveniment cu presă și alte vedete invitate, plătindu-i doar recitalul, Lidia vine doar la ora anunțată când are cântarea și, de cele mai multe ori, nu stă la panou și nici nu postează pe site-urile de socializare fotografii de acolo.
Andreea Marin oferă un pachet complet pentru 3.000 de euro
Chiar dacă are capital de imagine și este o vedetă pe care multe branduri și-o doresc la lansările lor, de multe ori bugetul lor nu se mulează pe cerințele Lidiei, aceștia preferând să colaboreze cu alte vedete autohtone. De cele mai multe ori, Buble a pierdut teren în fața unor colege care nu se bucură de așa de mare succes, dar care au acceptat sume mai mici, pentru astfel de joburi. Spre exemplu, aceeași sumă, de 3.000 de euro, o cere și Andreea Marin, pentru un pachet complet de servicii: este gazda evenimentului, stă de vorbă cu toată presa, se fotografiază la panou și, de cele mai multe ori, ia și cuvântul și vorbește despre produsul care se lansează la petrecerea respectivă.