După ce „Insula Iubirii”, sezonul 8 s-a încheiat miercuri la Antena 1, acum s-a aflat câți doritori s-au înscris pentru sezonul cu numărul 9, care va fi difuzat în 2025. Pe pagina de Instagram a emisiunii a fost publicat un mesaj care a făcut lumină: mii de cupluri și ispite vor să apară în următorul sezon al show-ului.
„Record a înregistrat şi castingul pentru noul sezon al emisiunii. În mai puţin de o lună, peste 1.500 de cupluri şi peste 3.000 de ispite au aplicat pe casting.a1.ro pentru cel de-al nouălea sezon Insula Iubirii🔥🤩”, se arată în mesajul postat pe Instagram.
Casting la „Insula Iubirii” 2025
Castingul pentru „Insula Iubirii” 2025 este deschis, după ce aseară, 29 august, s-a încheiat sezonul cu numărul 8, prezentat de Radu Vâlcan, cu finala Insula Iubirii 2024. Pentru a ajunge ispită în sezonul cu numărul 9 sau pentru a participa ca un cuplu e necesar să vă înscrieți la casting, unde trebuie să parcurgeți mai mulți pași.
Pe casting.a1.ro există o rubrică specială pentru emisiunea „Insula Iubirii”. Ispite irezistibile și cupluri puternice. „Intens, real și revelator. Te provoacă și îți arată adevărul. Insula Iubirii este paradisul celui mai dur test al fidelității! Tentație versus relație. Înscrie-te la casting!”, e mesajul de întâmpinare.
Acolo puteți aplica. E nevoie de mai multe date personale: nume, prenume, data nașterii, sex, înălțimea, e-mail, telefonul mobil, adresa, starea civilă, ocupația, profilul de Facebook, profilul de Instagram, câteva fotografii, dar și rolul pentru care aplici, de ispită sau ca un cuplu.
După ce ai completat toate aceste date, la pasul următor îți vor fi adresate mai multe întrebări la care trebuie să răspunzi. „Ai mai participat la alte emisiuni?”, „Descrie-te în 5 cuvinte! Calități și defecte”, „Care sunt hobby-urile tale?”, „Descrie partenerul ideal pentru tine”.
Următorul pas e să încarci un videoclip de prezentare cu tine. În final transmiți aplicarea ta pentru „Insula Iubirii” și aștepți un semn de la echipa emisiunii.
Ce audiență a avut finala „Insula Iubirii”, sezonul 8
Astfel, conform Kantar Media, finala celui de-al optulea sezon Insula Iubirii, prezentat de Radu Vâlcan, a condus clasamentul audienţelor, pe toate categoriile de public. În intervalul 20.28 – 0.31, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1, cu difuzarea ultimului episod Insula Iubirii a înregistrat 8.5 puncte de rating şi 31.1% cotă de piaţă, urmată de Pro Tv cu 5.5 puncte de rating şi 20.3% cota de piaţă.
Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului urban, unde Antena 1, cu Insula Iubirii, a condus clasamentul cu 6.8 puncte de rating şi 21.3% cota de piaţă, urmată de Pro TV cu 5.2 rating şi 16.2% cota de piaţă. Şi la nivelul întregii ţări, Antena 1, cu finala Insula Iubirii, a condus clasamentul audienţelor cu 6.1 puncte de rating şi 19.6% cota de piaţă, urmată de Pro Tv, cu 5.7 puncte de rating şi 18.5% cota de piaţă.
Totodată, Antena 1 s-a impus ca lider de audiență pe întregul tronson orar, Whole Day, cu 2.8 puncte de audiență și 22.8% cotă de piață pe targetul comercial, în timp ce postul de pe locul doi, ProTV, a obținut 2.6 puncte de rating și 21.5% cotă de piață. Antena 1 s-a situat pe primul loc şi în Prime Time, la nivelul publicului comercial, 6.5 puncte de rating şi 24.5% cota de piaţă. În minutul de aur, înregistrat aseară la 0.16, 45% dintre cei care se aflau în faţa televizoarelor se uitau la finala Insula Iubirii.