Ana Morodan, pe care telespectatorii o cunosc și de la emisiunea Asia Express, de la Antena 1, a reușit să-și facă o carieră din imaginea sa. Este o antreprenoare de succes. Și-a creat un blog de modă și a devenit una dintre cele mai importante persoane din lumea digitală românească.

A ajuns să câștige bani frumoși din afacerile cu care se ocupă.

Întrebată, într-un interviu pentru revistabiz.ro, cât căștigă, în medie pe lună, Ana Morodan a răspuns:

„În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală. Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: qua­lity content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei. Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță. Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”, a declarat Ana Morodan pentru sursa citată.

„Sunt un om care muncește să facă bani, nu niște bani, să trăiască așa cum vrea și trăitul ăsta cum vreau eu nu se asigură cu venituri doar din industria asta. Consi­der că “influencereala” este un freelancing. Mi-am propus să ajung un om de business care câștigă câteva zeci de mii de euro pe lună, un capital care să îmi asigure o construcție pe termen mediu, investiții, angajați și care să creeze plus-valoare adevărată. Acum știu că din zona de influencing nu ai cum să faci asta, nu sunt bugete atât de mari cum se vehiculează în piață pentru asta”, a mai spus ea.

 
 

Urmărește-ne pe Google News