Pe întreaga durată de difuzare, 20.30 – 23.11, peste 4,3 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la „Românii au talent”, iar în minutul de maximă audienţă a fost stabilit la 22.45, când 5.1 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.
Prima ediţie a „Românii au talent” a înregistrat 24,3 puncte de rating şi 50% share în intervalul de difuzare 20.30 – 23.11, pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, de şase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4,2 puncte de rating şi 8,6% share.
La nivelul publicului din mediul urban, Pro TV a condus detaşat cu 20,6 puncte de rating şi 38,1% share, pe când următorul post clasat a înregistrat o audienţă medie de 6,7 puncte de rating şi 12,3% share.
La nivel naţional, Pro TV rămâne şi de această dată lider cu o audienţă medie de 23,7 puncte de rating şi 42,1% share, locul secund înregistrând 6,1 puncte de rating şi 10,9% share.