În curând, peste doar o săptămână, are loc marea finală „Love Island România”, show-ul filmat în Tenerife și difuzat la Pro TV și pe platforma VOYO. Vestea a fost făcută publică chiar de către prezentatoarea Alina Ceușan.
„Astăzi intrăm în ultimele două săptămâni de Love Island”, a anunțat ea la începutul săptămânii acesteia. Emisiunea s-a întrecut în audiențe cu „Jocul cuvintelor”, emisiunea lui Dan Negru de la Kanal D, show-urile fiind pe micul ecran în același interval orar, la posturi diferite.
În acest context, Playtech scrie că Dan Negru a bătut-o în audiențe pe Alina Ceușan. Despre performanța de a-și păstra locul fruntaș, în clasamentul audiențelor TV, el a făcut declarații și nu a uitat că în trecut și el prezenta emisiuni în care apăreau femei sexy, așa cum se întâmplă la „Love Island România”.
„Nu vreau să par dintr-odată puritan. Am scos-o pe Mama Natură din tort, știu cum e. Dar mă bucur ca piața evoluează. Ca noi, oamenii. Jocul Cuvintelor e parte din evoluție”, a spus Dan Negru pentru Playtech.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 10Dan Negru va prezenta trei emisiuni la Kanal D
„The Floor” se pregătește să cucerească publicul de la Kanal D, avându-l ca prezentator pe Dan Negru, un adevărat maestru de ceremonii al quiz-urilor de succes.
„The floor este nouă fiță în televiziunea europeană, în televiziune mondială, așa că pe noi ne bucură mult că spaniolii au avut încredere în acest format TV. Spaniolii se aseamănă cu noi mult cu privire la gusturile de televiziune. Mă bucură mult că noi, cei de la Kanal D, venim pe acest trend european, cu Jocul cuvintelor, The Floor, Tu urmezi!. Sunt produse care caută publicul de calitate pentru că noul slogan în televiziunea mondială spune că este mai importantă calitatea decât cantitatea; noua cantitate este calitatea”, a spus Dan Negru.
Despre „The Floor”, cea mai nouă emisiune de la Kanal D
Combinație de test de cunoștințe generale și spectacol de televiziune, formatul va aduce în competiție câte 49 de concurenți pentru un joc complet, derulat pe parcursul a patru ediții. Mecanismul show-ului cucerește prin simplitate, dar și prin accesibilitatea domeniilor, fiecare concurent își alege pentru careul sau domeniul la care se pricepe cel mai bine (exemple: corpul uman, georgrafia României, cinema, actori, plante, univers, animale sălbatice etc.). Mecanismul jocului este foarte simplu, iar competiția se desfășoară unu la unu.
Un concurent selectat aleatoriu de pe The Floor, deschide jocul alegându-l pe unul dintre adversarii vecini pentru a se confrunta cu acesta într-un duel al cunoștințelor, în categoria adversarului. Concurentul selectat random și oponentul merg la pupitrul prezentatorului și acolo are loc duelul cunoștințelor, contratimp.
Pe un ecran se succed fotografii ilustrând elemente din domeniul de competiție, iar cei doi competitori identifică, pe rând, sub presiunea timpului, ceea ce văd în fotografie. Concurentul cu cele mai multe răspunsuri corecte oferite până la expirarea timpului câștigă runda. Acesta preia careul învinsului și alege mai departe pe unul dintre concurenții vecini, cu tot cu domeniul acestuia. Și jocul continuă astfel, în domeniul celui ales.
Scopul fiecărui concurent este acela de a cuceri întreaga podea cu răspunsurile corecte la întrebări şi de a obţine marele premiu. Concurenții se duelează pe parcursul unui joc complet, derulat în patru ediții de emisiune, la capătul cărora doar unul dintre concurenți devine stăpânul The Floor și câștigătorul celor 50.000 de lei. De asemenea, la fiecare ediție există un câștigător care intră în posesia unui premiu de 5.000 de lei.
radumatei • 03.11.2023, 14:06
Cum „evoluează piața” și cum evoluăm „noi, oamenii”? Copiind niște emisiuni de la străini pe care nici nu ne mai obosim să le adaptăm sau măcar să le traducem titlurile?