Anthony Bourdain, realizatorul popularelor programe TV „No Reservation” şi „The Layover”, nu înţelege de ce oamenii îşi fotograrfiază mâncarea, apoi pun pozele pe internet – pe blofuri, pe Facebook sau alte reţele sociale.
„Suntem prinşi toţi în pronografia mâncării”, spune Anthony Bourdain, care – potrivit CNN – îşi mărturiseşte sentimentele amestecate în legătură cu social media despre care spune că este ca un fel de „WC pe ai cărui pereţi oricine poate scrie asolut orice”. Bourdain, totuşi, are aproape 800.000 de adepţi pe Twitter, aproape 1 milion şi jumătate de fani pe Facebook… Iar ceea ce publică pe reţelele de socializare sunt glume, secvenţe din emisiunile sale şi…desigur, fotografii cu mâncare!
Anthony Bourdain mai vorbeşte şi despre reţeta extrem de simplă a programelor sale TV „Merg undeva, mănânc o grămadă de mâncare, învăţ câte ceva, apoi plec!”, simplifică el el producţia care se bucură de un succes uriaş în toată lumea.
Bourdain mai vorbeşte şi despre ironia absolută care se ascunde în ceea ce face săptămână de săptămână. „Întotdeauna vrem să mergem într-un loc autentic, neştiut de nimeni. Îmi plac în mod real aceste locuri. Apoi, le dăm la televizor şi exact această calitate a lor dispare pentru totdeuna. Distrugem exact ceea ce iubim”, spune Anthony Bourdain.
foto: Norhfoto
Citeşte şi: Celebrul Anthony Bourdain dărâmă mituri! „Nu există mâncăruri afrodisiace!”