Imaginea, apărută inițial în 1974 pe unele portofele, a devenit vedetă la nivel mondial și a generat venituri uriașe pentru producătorii săi, compania Sanrio.
”O reuşită incredibilă pentru un chip de pisică schiţat din câteva mişcări de creion, cu o privire goală, pe un chip fără buze, cu mustăţile realizate din şase linii simple”, comentează AFP, citat de Mediafax.
Hello Kitty este, anul acesta, subiectul unei expoziţii deschise în urmă cu puţin timp la Los Angeles.
În luna iulie, mica pisică a fost vedeta unui eveniment asemănător la Hong Kong şi a călătorit chiar şi în spaţiu, la bordul micului satelit japonez Hodoyoshi-3.
În prezent, Hello Kitty, care are fan cluburi în multe ţări, raportează venituri de miliarde de euro anual pentru proprietarii mărcii şi pentru companiile care folosesc imaginea personajului pentru a-şi vinde produsele.
Figura pisicii cu fundă este afişată pe 50.000 de produse diferite la nivel mondial, de la gumă de şters la carlinga unor avioane, aparate electronice, stilouri şi chiar zgărzi pentru câini.