Opt Lei se vor afla în sezonul 4 „Imperiul Leilor” în fața celor de acasă, unii având deja câteva sezoane în care au schimbat destine, iar alții fiind pentru prima dată în acest rol.
Opt investitori la „Imperiul Leilor”, sezon 4
Printre cei care revin se află: veteranul, Dragoș Petrescu, cunoscut celor de acasă încă din primul sezon, fondatorul lanțului de restaurante City Grill, Dan Șucu, creatorul și proprietarul celui mai important brand românesc de mobilă și home deco, Mobexpert, și Cristina Bâtlan, fondatoarea și proprietara brandului Musette, care se află în show încă de la sezonul doi și dr. Wargha Enayati, fondatorul rețelei private Regina Maria și al Enayati Medical City, aflat în emisiune de anul trecut.
Alături de aceștia vor fi patru noi investitori: Daniel Mischie, CEO City Grill, Mircea Căpățînă, cofondator & director de marketing SmartBill, Felix Pătrășcanu, proprietar Fan Courier și Răzvan Raț, cunoscutul fost fotbalist și investitor în domeniul tehnologiei și al afacerilor imobiliare.
Cine e Mircea Căpățînă, investitor la „Imperiul Leilor”, sezon 4
Mircea Căpățînă e antreprenor, investitor, Entrepreneur, Investor, consultant, dar și co-fondatorul SmartBill și director de marketing. Pe blogul lui personal, acesta se descrie: „40, toată viața profesională antreprenor. Cofondator SmartBill ❤️ Marketer. De 3 ani mic investitor.
„Nici frumos până la 34 de ani, nici cuminte până la 80, și nici bogat până la ** 😁nu m-am făcut.”
Viața frumoasă? Oameni buni, discuții bune, mâncare bună, vin bun, locuri superbe, petreceri mișto. Succesul? E emoțional, nu un număr. E despre cât iubești ce ai devenit și mai puțin despre cât ai. Totodată e greu și când ai puțin.. Cine a zis că e ușor?”, a scris el pe blogul care îi poartă numele.
Despre emisiunea „Imperiul Leilor” de la Pro TV
În primele trei sezoane ale show-ului „Imperiul leilor”, sute de afaceri spectaculoase, proiecte neașteptate și tineri surprinzători au demonstrat că totul este posibil dacă muncești, dacă știi să crezi în visul tău și dacă nu renunți. Dintre aceștia, cei care i-au convins pe investitori sunt acum deja cu un pas mai aproape de ceea ce sperau atunci când s-au apucat de antreprenoriat.
Toți cei care i-au urmărit, s-au gândit cum ar fi să fie în locul lor și care între timp au lucrat la ideea pe care o aveau se pot înscrie acum pentru a face primul pas spre întâlnirea care le poate schimba viitorul.
Cel de-al treilea sezon al show-ului de la PRO TV a schimbat destine și a scos la lumină idei care pot schimba viitorul antreprenorilor aflați la început de drum. Investitorii au finanțat multe businessuri cu potențial, iar telespectatorii au urmărit cu emoție, minut cu minut, spectacolul afacerilor.
Leii au arătat că orice vis poate deveni realitate, dacă ai curaj și crezi în el. Sute de proiecte au intrat în „Imperiul leilor”, iar multe dintre ele au primit finanțarea de care aveau nevoie. Peste 8,5 milioane de euro au investit leii în sezonul cu numărul 3.