Ana Morodan s-a remarcat de-a lungul anilor ca una dintre principalele influencerițe de la noi. A devenit cunoscută ca bloggeriță de fashion și, treptat, a ajuns și în lumina reflectoarelor. Ana Morodan a început de ceva ani să cocheteze și cu televiziunea.
A fost jurat în emisiunea „Masked singer” de la PRO TV, a participat și la „Asia Express” de la Antena 1, iar acum are propriul ei reality-show, „Reală”, la Antena Stars.
Ana Morodan: „M-am mutat în Bucureşti cu 200 de lei în buzunar”
Despre începuturile ei în Capitală, Ana Morodan, originară din Arad, povestea în emisiunea „Xtra Night Show”. „M-am mutat în Bucureşti cu 200 de lei în buzunar şi m-am mutat în primul an de şapte ori, îmi era foarte greu. Nu puteam să plătesc chiria. Era o dramă pentru mine şi o angoasă. Am început să-mi spun atât de tare că nu contează dacă porneşti dintr-o garsonieră, nu contează că nu porneşti dintr-o vilă”, a explicat ea.
Și a continuat: „Vreau să zic asta la o cameră la care mă vede toată lumea şi vreau să vorbesc asta pentru orice tânăr şi pentru orice antreprenor la început, pentru orice copil care porneşte în viaţă. Nu ai nevoie de un iubit bogat, de părinţi bogaţi.
Singurul lucru pe care mi l-am spus a fost că trebuie să mă simt bine într-o rochie şi pot să cuceresc lumea… Să fii antreprenor, să fie femeie… e greu! Poţi să reuşeşti dacă nu uiţi de câte ori cazi şi că de multe ori, o rochie care poate să coste 30 de lei, să fie de la second hand… îţi ţine loc de casă. Viaţa înseamnă să te adaptezi”, a povestit Ana Morodan, care a absolvit Facultatea de Drept.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 14Cu ce se ocupă Ana Morodan
Ana Morodan este blogger, influencer și antreprenor. Are 470.000 de fani pe Instagram. Totodată, ea deține un magazin online, unde comercializează haine de la propriul brand.
„Shop-ul e doar unul din businessurile mele. Nu este singurul. Am avut ideea de a face acest shop de vreo trei ori. Abia în pandemie am luat decizia de a lansa magazinul online. E, cumva, ca o prelungire a personalității mele. A mers destul de binișor în pandemie.
Evident, au existat și pierderi, căci s-au oprit multe afaceri. Au existat pierderi de zeci de mii de euro cam pentru toți cei care sunt influenceri”, a declarat Ana Morodan într-un interviu pentru Fanatik.
Totodată, vedeta a mai dezvăluit că mai are și alte afaceri, unele care îi aduc sume importante de bani. „Eu fac, de pildă, consultanță de businessuri. Sunt mărci pe care le-am construit personal. Ofer sfaturi celor care vor să își mute, de exemplu, afacerile în mediul online. Asta apropo de ce mai fac în afară de produsele pe care le vând pe Morodan Shop. Mai am și proiectul Magic Works, printre altele.
Pentru acest magazin, recunosc, nu am făcut performance marketing. Nu am o strategie. Nu fac vreo strategie. E mai mult un shop pentru comunitatea mea, care se regăsește în dichisurile pe care le vând și sunt foarte mulțumită de asta”, a continuat Ana Morodan.
Câți bani câștigă pe lună Ana Morodan
Întrebată, într-un interviu pentru revistabiz.ro, cât câștigă în medie pe lună, Ana Morodan a răspuns: „În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală. Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: quality content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei.
Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță. Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”, a declarat Ana Morodan.