Publicitate la alcool, la greu intre 19.00 si 22.00

Principalele abateri? Difuzare de publicitate comparativa si inselatoare (in prim-plan: Antena 1 si PRO TV), depasirea pragului de 12 minute de publicitate difuzata intr-o ora (de departe, lider e Antena 1), intreruperea productiilor cinematografice la intervale mai mici de 45 de minute pentru transmisia grupajelor de publicitate (Prima TV e „consemnata” de patru ori), dar mai ales difuzarea de clipuri publicitare pentru bauturile alccolice distilate in intervalul orar 19.00 – 22.00 (toate televiziunile in cauza). Daca Antena 1 are probleme, conform raportului, si cu „prezentarea minorilor aflati in situatia de victima ori de delincvent prezumtiv” sau cu „reprezentarea gratuita a violentei”, B1 TV „compenseaza” prin „difuzarea unor materiale continand imagini repetate de violenta fizica si psihologica inainte de ora 22.00”, iar PRO TV prin „difuzarea (in reluare) a unor secvente din emisiuni de divertisment continand manifestari de prost gust, vulgare, injuraturi (Vacanta Mare)”.

 
 

Urmărește-ne pe Google News