4.060 de locuri, câte are Sala Palatului, vor fi ocupate la show-ul “Reveria”. Împărţite în patru categorii, biletele s-au vândut cu preţuri de la 100 de lei până la 250. Fără a pune la socoteală reducerile, comisioanele sau numărul de invitaţii şi calculând după procentul de împărţire pe categorii, încasările totale din bilete ar ajunge la peste 130.000 de euro. O sumă frumoasă pentru o muncă susţinută de aproape jumătate de an, cât durează pregătirea şi promovarea unui astfel de spectacol. Însă de aici începe tabla împărţirii ca, la final, Loredana, personajul central al show-ului, să rămână doar cu aproximativ 25.000 de euro în mână, echivalentul a două cântări la nunţi şi evenimente private, conform tarifelor practicate de artistă.
12.500 de euro se duc pe închirierea sălii, alte zeci pe producţia show-ului, comisioane peste comisioane la organizatori şi firmele de vânzări bilete şi lista poate continua.
Cheltuieşte enorm cu producţia
“Loredana nu se îmbogăţeşte pe 25 octombrie după «Reveria », din banii a 4.000 de spectatori. Această producţie costă enorm, este în joc numele său. Nu vă mai spun că ţinuta tehnică, decorurile şi protagoniştii costă peste 20.000 de euro. Din fericire, artista e foarte apreciată, dovadă biletele vândute, şi nu aduce bani de-acasă!”, ne confirmă şi Stoian Anghel, organizator şi promoter de concerte.
Show de strategie
Aşadar, spectacolul de la Sala Palatului nu este o afacere profitabilă pentru Loredana, decât din punct de vedere al imaginii. “Este un concert special, de brand. Loredana este un brand autentic, însă, în ciuda faptului că artista nu câştigă colosal, rezultatul spectacolului de pe 25 octombrie are ecou în întreaga ţară şi se concretizează în numărul de solicitări concertistice ulterioare”, ne-a mai spus Anghel.