„După participarea mea în primul sezon, mă aștept să întâlnesc proiecte și antreprenori care vin cu propuneri special desenate pentru mine. Mă interesează foarte mult zona de energie verde, de reciclare, zona sustenabilității în general.
Bineînțeles că nu pot să mă dezic de modă și de tot ceea ce înseamnă trenduri, comunicare socială. Dar aștept și domenii noi, care să fie pentru mine neașteptate, să fie o noutate și să mă pot manifesta în calitate de creativ.”, a spus femeia de afaceri.
„România e o țară capitalistă liberă”
Întrebată despre colegii ei lei din emisiune, Cristina Bâtlan s-a arătat încântată că are alături de ea afaceriști de succes în domenii diferite.
„Eu cred că cinci lei în Imperiul Leilor nu este suficient. România este o țară capitalistă tânără, are nevoie de antreprenori de succes care să o ajute să devină capitalistă matur. Este un avantaj faptul că suntem cinci lei din domenii diferite, că ne completăm și că învățăm unii de la alții”, a mai declarat aceasta.
Referitor la afacerea pe care o deține, Cristina Bâtlan a dezvăluit că în anul 2021 a avut multe de învățat, că a fost nevoită să se adapteze la noile condiții, având în vedere situația cauzată de pandemie. „Cu siguranță 2021 e mai bun decât 2020. Dacă în 2020 am vorbit despre pandemie și efectele acesteia, anul acesta vorbim despre reinventare, despre ceea ce am învățat în pandemie și ceea ce am reușit să schimbăm.
Pentru că după orice criză, companiile și antreprenorii adevărați se schimbă. A fost un an bun și urmează ani mai buni. Atunci când ești în criză, calitatea ta de autoapărare funcționează atât de bine, încât te reinventezi la maximum.”, a mai spus ea.
Cine e Cristina Bâtlan
Cristina Bâtlan, jurat la „Imperiul Leilor 2022”, e una dintre cele mai cunoscute afaceriste. Cristina Bâtlan a intrat în lumea afacerilor la 19 ani, când și-a dat seama că nu va profesa ca avocat. A renunțat la cursurile Facultății de Drept și alături de Roberto Bâtlan a început să dezvolte o afacere cu materiale textile.
De-a lungul anilor, și-au dat seama că businessul lor trebuie să se dezvolte și au pus bazele grupului Musette – cel mai important brand românesc de încălțăminte.